VISSZAKÜLDÉS

Visszaküldés és elállás
A ZAQQ nagy hangsúlyt fektet a szolgáltatásra! Ha nem vagy elégedett az általunk küldött áruval, lehetőséged van visszaküldeni a megrendelt termékeket.
   
30 napos visszaküldési jog
Kérjük, vedd figyelembe, hogy a cipőidet 30 napon belül visszaküldheted nekünk, és csak használatlan termékeket fogadunk vissza. Ezért javasoljuk, hogy a cipőket puha felületen (pl. szőnyegen) próbáld fel és ellenőrizd. Ügyelj arra, hogy ne távolítsd el a cipőkhöz rögzített címkéket, és ne koszold össze a termékeket. Helyezd a ZAQQ cipőket az eredeti csomagolásba, amiben elküldtük neked a terméket. A következő lépésben helyezd az eredeti csomagolású terméket és a kitöltött visszaküldési űrlapot a szállítódobozba. Ehhez természetesen használhatod a ZAQQ dobozt.
 
Hogyan küldjem vissza az árut?
Ha egy terméket vissza szeretnél küldeni vagy egy másik méretű vagy színű termékre cserélni, ezt egyszerűen jelezheted, és mi intézzük a többit. 
 
Kérjük, ragaszd a visszaküldési címkét a szállítódobozra. Ha a ZAQQ dobozt használod, ügyelj arra, hogy a címke, amivel a rendelésedet küldtük, ne legyen látható. Tehát küldés előtt teljesen távolítsd el, vagy takard le a visszaküldési címkével.
 
A cipők cseréje másik modellre vagy méretre nálunk ingyenes visszaküldéssel történik a visszaküldési portálunkon keresztül, és az újraküldés is ingyenes.
Teljes visszaküldés esetén (függetlenül a szállítószolgáltató választásától vagy a visszaküldési portálunk használatától) a visszatérítési összegből 3,90 EUR kezelési költséget vonunk le. Ha a rendelésed egy részét megtartod, és egy részét visszaküldöd, akkor nem kerül kezelési költség felszámításra, és csak a már kifizetett szállítási költségeket viseled.
 
Ha Németországon kívül élsz, sajnos nem tudjuk fedezni a visszaküldés költségeit, és ezek a te terhedet képezik, kivéve, ha a visszaküldés nálunk lévő hiba miatt történik, és az Európai Unió országaiból származik. Ha ez a helyzet, kérjük, válassz standard szállítást, mert az expressz küldemények költségeit nem térítjük meg.
Kérjük, ügyelj arra, hogy a visszaküldés a saját érdekedben nyomon követhető legyen. Ha a csomagot nyomon követés nélkül küldöd, elvesztés esetén nem vállalunk felelősséget.
 
Indokolt visszaküldések esetén, amelyek az Európai Unión kívül keletkeznek, sajnos nem tudjuk megtéríteni a szállítási költségeket.
 
>> A ZAQQ visszaküldési portálhoz >> 
 
Hogyan küldjem vissza a cipőket Ausztriából, Svájcból és más országokból?
Sajnos nem tudjuk átvállalni a visszaküldés költségeit más országokból. Kérjük, hogy a visszaküldött csomaghoz mellékeljen egy másolatot a megrendelés visszaigazolásáról vagy a számláról, és jelezze, hogy cserét vagy visszatérítést szeretne, és nyilvánítsa a csomagot "visszáru"-nak. 

Ezt követően küldje vissza rendelését a következő címre:

FEN / ZAQQ GmbH
Teichstraße 11
09366 Niederdorf

Deutschland / Germany
 
Hogyan kapom vissza a pénzem? 
Amint a visszaküldés megérkezik hozzánk és ellenőriztük, visszatérítjük az összeget. A fizetési módtól függően a következőket kapja:
   
előre utalás, beszedési megbízás és azonnali átutalás esetén jóváírás a bankszámlájára
PayPal fizetés esetén jóváírás a PayPal-számlájára. Hogy az összeg ott marad-e egy másik vásárlásra vagy visszakerül a bankszámlájára, azt Ön határozhatja meg a PayPal-nál. Erre nincs befolyásunk.
   
A visszatérítés néhány napon belül megtörténik a visszaküldés beérkezése után.